2015. december 29., kedd

140 days in Tampa :)

Sziasztok! :)

Már 140 napja kint vagyok Amerikában, nekem szinte hihetelennek tűnik mivel hamar eltelet ez a rengeteg nap! :) Ma délután elmentünk teniszezni a hugommal és a fogadóapukámmal. Van egy teniszpálya meg egy kis játszótér a házunk mögött úgyhogy nem kellett messzire mennünk. Én most teniszeztem először, igazából tetszett de nem egy könnyű sport. :P Este pedig a hugom szülinapját ünnepeltük meg, elmentünk vacsizni utána pedig sütizni. A torta brownie volt fagyival amit mindenki imád! :D Tőlem egy ilyen parfüm-tusi-testápoló csomagot kapott a hugom. A bolt ahol vettem neki a Bath and Body Works nagyon hasonlít az otthoni Body Shop-ra, egszer be is vittem őt direkt oda, hogy nézzük meg az illatokat úgyhogy így könnyedén kiválasztottam a kedvencét. Örült is neki nagyon! :)))

Sok puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése