2015. szeptember 8., kedd

1 hónapja Amerikában! :)

Sziasztok! :)

Már 1 hónapja itt vagyok! Hihetelen, még mindig nem hsizem el. Gyorsan elment egy hónap, észre sem vettem. Most így belegondolni nagyon furcsa érzés. Egyrészt jó, hogy már megszoktam itt a kinti dolgokat másrészt pedig már 1 hónapja nem találkoztam a Szüleimmel. Nagyon hiányoznak de amilyen gyorsan elment egy hónap olyan gyorsan elfog menni a 10 is! Ma volt az első nap a suliban ezen a héten. Annyira jó, hogy holnap már szerda lesz. :) A 7-ik órámban pedig volt a fotozás az évkönyvbe.  A kép nem tudom, hogy sikerült mert nem mutatták sajnos meg, de remélem azért jól sikerült. Az órák hamar elmentek,  TV-s órámra pedig egy magyar filmből kell a kedvenc részemet lefotózni és holnap bemutatni. A Valami Ameriká-ból azt a részt fényképeztem le amikor a majmos jelmezben ugral az egyik szereplő, mert szerintem ez a legvicesebb! :)

Sok puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése