2015. szeptember 26., szombat

International Mall :)

Sziasztok! :)

Ma végre kicsit hosszabban aludhattam!!! :P 10-kor keltem fel reggel aztán segítettem a mosogatót kipakolni és kitakarítottam a szobámat. :) Délután pedig elmentünk az International Mall-ba, ez egy óriási bevásárlóközpont tele jobbnál jobb üzletekkel! :) Én nagyon jól éreztem magamat mert rengeteg új boltot tudtam megnézin. Amire kívácsi voltam az a Forever 21 volt, New York-ban már voltam ebben az üzletben csak sajnos nem volt időm úgy rendesen megnézni mindent de ma bepótoltam. :)  Vettem is 2 felsőt itt. :) De igazából azért jöttünk ma ide mert a német barátnőmnek és az ő fogadó tesójánk kellett ruha a Homecoming-ra, találtak is ruhát szerencsére. :)
Este pedig hot-dog és hamburger volt a vacsi. Később pedig játszottunk egy társast. :)

Sok pusziii :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése