2015. szeptember 22., kedd

Megkaptam az első bizimet! :)

Sziasztok! :)

A mai nap gyorsan elment de elég nehéz is volt. Sok volt ma a házi is és dogák is lesznek még ezen a héten. De viszont a mai napon kikaptuk az elő bizinket! :) Negyed évenként fogok itt bizit kapni ugyhogy az elsőt már meg is kaptam. Az eredményeket pedig majd a képen fogjátok látni. :) Amint haza értem a suliból rögtön elújságoltam a Szüleimnek az eredményeket és nagyon megdícsértek érte.  :))))))) Este pedig a fogadó szüleimnek is megmutattam, ők is nagyon dícsértek és örültek neki, hogy jól sikerült az eslő bizim! :)
Ezen a héten én vagyok a hang felelős a Tv-s órán ugyhogy a show végére a zenét én választom ki ezen a héten. :) Egyik nap a Wellhello Apu vedd meg-et választottam ki, tetszett nagyon a többieknek. Angolon odajöttek hozzám egypáran, hogy mi ez a szám mert baromi jó és azonnal mondjam meg a címét!!! :P
Tegnapi napról pedig lemaradtak a kaják ugyhogy azt most gyorsan pótolom is. :) A moziban pop-cornt és M&M's-et ettem és üccsinek pedig Lite Cherry Sprite-ot ittam! :) Annyi féle ízt lehet a Sprite-nál választani! (vanilia,eper,csoki...) :P :) :D Ma este pedig igazi Amerikai vacsit csináltak a szülők, volt hamburger és hagyma karika. Imádom mikor ilyen Amcsi kajákat csinálnak. :)

Sok pusziii :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése