2015. szeptember 20., vasárnap

Vasárnap :)

Sziasztok! :)

Ma itthon voltam és pihentem egész nap. :) Kicsit fájt a torkom meg megfázam kicsit ughogy jól jött ez a kis pihi. :) Néha ezek a napok a legjobbak mikor csak pihenek! :) Holnap suli és jön egy újabb hét. :)
Mostmár, hogy több mint egy hónapja itt vagyok teljesen máshogy látok bizonyos dolgokat. Igazából annyi ilyen dologra döbbenek rá nap-mint-nap itt kint, hogy mennyivel önállóbbnak kell lennem. Amik otthon teljesen természetes dolgok voltak azokat itt most mind magamnak kell megoldanom. Néha jók is ezek a dolgok de néha nem annyira. Egyrészt jók mert ezálltal önállóbb leszek, de másrészt viszont azért könnyebb minden ha ott vannak a Szüleid akik mindenben segítenek neked. A fogadó szüleim is mindenben segítenk nekem, nagyon kedvesek és ennek nagyon is örülök de azért minden más mikor otthon vagy! Tudom most elég sok minden kijött belőlem csak ezt már régóta le szerettem volna írni és kiadni magamból.

Sok pusziii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése