2015. szeptember 15., kedd

Hey I saw You today in The Morning Show :)

Sziasztok! :)

A címből már szerintem egypáran rájöttek, hogy mi is történt ma velem. :) Reggel az első órám a Hiradó Szerkeztés ezért mától kezdve minden reggel forgatni fogunk egy Morning Show-t a sulinak, amit a második óra elején lehet megnézni minden teremben. :) Az eslő adásban a fogadó tesóm és én voltunk a bemondok. Jó érzés volt benne lenni a legelső Show-ban! :)))) Aztán a második órán meg is néztük az adást én éppen természetismeret órán voltam akkor. Aztán a tanár és a diákok is elkezdték mondani, hogy hú de jó hogy benne vagyok meg hogy ügyes voltam. :) Aztán matekon is megdícsért a tanár és azt mondtam, hogy jobban beszéltem mint az amerikaiak szoktak meg, hogy nem sietve olvastam a szöveget ami arra utal, hogy nem izgultam. :) De persze nagyon izgultam. :) Aztán az ebéd szünetben is oda jöttek hozzám diákok akikkel még nem is beszeltem egy szót sem, hogy jó voltam az adásban. :) Hihetelen, hogy mennyire nyitottak és kedves az emberek és amit gondolnak dicséretet azt ki is mondják. :) Jól esett, hogy ma ennyien megdicsértek. :) A színházas órán a tanár teljesen oda volt meg vissza, hogy milyen jó, hogy engem raktak be bemondónak. :)

Aztán ami még úgy eszembe jutott ma mesélni való azok az itteni nevek. A legnépszerűbb a Tyler, David lány nevekben pedig a Vanessa és a Sandra. :) De még nagyon népszerű nevek a Parker/Taylor/Alex és ezek fiú és lány nevek is egyben: :) Aztán a város nevek Dakota például vagy az olyan nevek amik csak 2 betűből állnak. Érdekes annyi név van és kb bárhogy hívhatnak bárkit. :)

Sok pusziii mindekinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése