2015. szeptember 10., csütörtök

Pizza Day At The School :)


Sziasztok! :)

Ma a suliban ebédeltem először, :) ugyhogy pizzát választottam! :) Fincsi volt meg vettem hozzá ketchup-ot meg chip-set is. :) A TV-s órán pedig leforgattuk az első Morning Show-t, amit le is adtak ma a suliban. Én voltam az egyik bemondó ugyhogy eléggé izgultam :)))) , a másik bemondó pedig a fogadó bátyám volt. Spanyolon átvettük a napokat és feladatokat csináltunk. Törin, angolon és matekon pedig tovább mentünk az anyagban. A természetismeretes órán pedig kisérleteztünk! :) Angolból ma kaptuk ki a könyveket amiket minden órára vinnunk kell majd magunkkal. A színházas órán pedig egy project-en dolgozunk. Mindeki kicsi csoportokban van és egy számot kell elénekeleni, eltáncolni vagy lerjazolni. :) Izgatottak vagyunk már nagyon, hogy hogy fog majd az előadásunk sikerülni. :) Tegnap este pedig szintén pizzát csináltunk itthon a családdal. Imádom a pizzát! :)  Mindeki megsütötte a saját pizzáját magának és olyan izűre csinálta amilyenre csak akarta. Úgyhogy megsütöttem az első pizza-mat Amerikában! :))))) Haza felé a buszon a német barátnőmmel már elég fáradtak voltunk ugyhogy mindketten csak zenét hallgattunk. Mikor hazafelé sétáltunk beszeltük is, hogy már arra is faradtak voltunk, hogy beszélgessünk. Na de holnap végre PÉNTEK!!!! :)

Sok pusziii mindenkinek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése