2015. szeptember 3., csütörtök

Slurpee and donut for a Wednesday :)

Sziasztok! :)

Mai nap nagyon gyorsan eltelet. :) Ma reggel elég nehezen keltem fel de nem baj mert mindjart itt a hétvége. :) A suliban reggel a szokott helyünkön beszélgettem többiekkel aztán pedig mentünk is az órákra. A híradó szerkeztős órán kiosztottuk a témákat és nem meglepő módon engem a "Foreign Exchange Student" topic/témába raktak! :P A tanár pedig engem jelölt ki a bemondónak erre show-ra ugyhogy már alig várom, hogy elkezdjünk forgatni! :)))) A holnap óránkon pedig a héten készített mini filmjeinket fogjuk megnézni és vihetünk popcorn-t is. :D A töri órán pedig megírtuk az első tesztünket ami elég jól sikerült a 10 kérdésből csak kettőt tévesztettem. :) Nagyon üröltem ennek az eredménynek és a tanár is megdicsért érte. :)))) A többi órán pedig tovább haladunk anyagban. És leadtam a jelentkezésemet egy club-ba. Ez egy Service Club. A suli után pedig a fogadó anyukám értünk jött és haza felé megálltunk egy slurpee-re és egy fánkozásra. Ez a slurpee olyan mint a jégkása csak kicsit hígabb és rengeteg ízben van. Én a bozsa és a citromos ízt próbáltam ki de legközelebb a Colas-at fogom. Itt mindeki ilyneket iszik napközben. :) A jövőhéten kedden pedig fozózás nap lesz. :) Ami azt jelenti, hogy akkor csinálják a képeket a diákokról az évkönyvbe. Már annyira várom, hogy megvehessem azt az évkönyvet. :) Holnapra pedig mogyoróvajas szendvicset csináltam magamnak mert annyira de annyira finom!!! :) Furcsa volt elsőre de mostanra már nagyon szeretem. Különleges mert nálunk csak inkább édes dolgok vannak a kenyérre, ez pedig inkább sós. :)

Sok pusziii Mindekinek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése