2015. szeptember 24., csütörtök

Crazy Thurday :)

Sziasztok! :)

A mai nap elég nehéz volt mert 2 dogát is írtam, de szerencsére holnap már péntek! :)
Délután órák után pedig maradtam még egy kicsit a suliban dísziteni a club-ommal mert jön a Homecoming week! :)
És itt is szeretnék Nagyon-Nagyon Boldog Szülinapot kívánni Neked Zsófi!
And I'd also like to wish a Very Happy Birthday to my polish friend Karol! :)
A suliban pedig órarend cserék történtek ami azt jelenti, hogy nekem is változott az órarendem. A 2-ik órában lévő természetismeretemet átrakták a 6-ik órámba és a színházas 6-ik órát a 2-ik órába rakták át. A tanárok szerencsére nem változtak csak az időpontok. Ez nem egy nagy változás csak nem igazán örültem neki mert már megszoktam a termeket és a diákokat az órákon. A suliba rengeteg diák jár és egyes órákon 40-en is vannak és ezért voltak most órarend cserék. Mivel emiatt kicsit szomorú voltam mikor haza értem akkor az anyuka megölelgetett és mondta, hogy ne izguljak mert legalább új diákokat ismerhetek meg. :) Jól esett nagyon, hogy ennyire foglalkoznak velem! :) Nagyon örülök, hogy ők a fogadó családom mert náluk jobbat nem is kívánhattam volna! :) Este pedig csak a a fogadó anyukám és én voltam itthon mert, a lány és a fiú tesómnak is vissza kellett menniük a suliba, az apuka pedig egy tárgyaláson volt ezért elvitt az anyuka engem egy olasz étterembe vacsizni. Ettem jó kis olasz pizzat. :)

Sok pusziii :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése