2015. szeptember 17., csütörtök

Exchangettes! :)

Sziasztok! :)

Ma egy nagyon szuper napom volt, bekerültem az Exchangetts nevű club-ba! :)))) Annyira örültem neki mert ebbe a club-ba elég nehéz bekerülni. Az ebédlőben voltam mikor kiderült, hogy berültem. Nyugodtam ebédelek mikor bemonjda a nevemet az igazgató aki az ebédlőben szokta a híreket bemondani. :) Aztán oda mentem és akkor bemutatkozott meg kérdezte hogy akkor melyik orzságból jöttem. Meg kérdezte, hogy hogy tetszik a suli, mondta hogyha bármire szükségem van akkor szoljak neki nyugodtan. Nagyon kedves volt.  :) Aztán átadta a club-kártyámat és csináltak egy képet rólunk. :)))) A matek órán pedig kikaptam a dolgozataim eredméynét amit egy képen fogok mindjárt megmuttani nektek. :) A természetismeretes órán pedig játszottunk ahol a mi csapatunk nyert, ezért kaptunk egy olyan kártáyt ami mentesít egy házi megírása alól! :P Holnap viszont nehéz napom lesz mert 3 dogát is írok: természetismeret, matek és angol. De mindjárt itt a hétvége! :)

Sok pusziii mindekinek :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése