2015. szeptember 25., péntek

Donut Friday! :)

Sziasztok! :)

Ma már az új órarendemet használtam a suliban, szerencsére minden rendeben volt az új órákon. Nagyon kedvesek voltak az új diákok. :) Sokan oda jöttek barátkozni velem. :)))) Nagyon örültem neki, hogy ennyire kedves volt mindeki mert kicsit izgultam, hogy mi lesz. :) Jó gyorsan elment a mai nap szerencsére.
Mikor haza értem akkor felköszöntöttem Apukámat mert holnap lesz a Szülinapja! Ugyhogy itt is szeretnék Nagyon Boldog Szülinapot kínánni neked Apa! :)
Este pedig elmentünk a lány tesómmal a youth group-ba, mikor haza értünk akkor pedig az anyuka meglepett minket fincsi fánkokkal. :) Anniyra aranyosak a szülők! :)
Holnap pedig elmegyek az International Mall-ba, ez egy nagyobb bevásárlóközpont és ott több bolt van. :) Körül nézek majd a jó kis Amerikai boltokban. :))))

Sok pusziii :)


3 megjegyzés:

  1. Nagyon! Nagyon! Nagyon szépen KÖSZIIIIIIII!!!
    Ez a legklasszabb ajándék! Óriási meglepi volt!!!!
    Pusziiiiiii :) :) ;) :) :) 😘❤️

    VálaszTörlés