2015. szeptember 28., hétfő

America Day :)

Sziasztok! :)

Elkezdödőtt a Homecoming week a suliban, ugyhogy minden nap valami másnak kell beöltöznünk. :9  A színházas órán pedig plus pontokat kapunk ha be vagyunk öltözve. Ma én is beöltöztem ugyhogy volt rajtam egy fehér polo amin egy ameraikai zászló volt, egy kék pulcsi és egy piros converse ugyhogy így rajtam volt a 3 szín piros/fehér és a kék. :) Az összes diák szinte beöltözött valaminek, voltak cowboy/cowgirl-ök de volt rengetek amerika zászló és akadt egypár Szabadság Szobor is. :P A rádióban pedig ilyen amerikai számok mentek, volt a Miley Cyrus Party in the USA is. :P :) :D :)   A suli gyorsan elment és nem is kaptam ma annyira sok házit. :) Hihetetlen, hogy mindjárt itt az október és lassan már 2 hónapja vagyok itt. Sokszor úgy vagyok vele, hogy de jó már csak 9 hónap és újra otthon leszek de sokszor meg úgy, hogy annyira tetszenek a dolgok itt, hogy még maradnék. Ez egy olyan érzés mint mikor Tampa-ba érkeztem, jó is és nehéz is egyben.

Sok pusziii :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése