2015. szeptember 27., vasárnap

Sunday Funday :)

Sziasztok! :)

Reggel elmenteünk az anyukával a templomba utána pedig elmentünk kicsit vásárolni. :) Ma tudtam egy kicsit pihizni legalább, úgyhogy filmeket néztem. :)
Vettem ma magamnak egy ilyen piros EOS ajakbalzsamot mert már van egy rószaszínű nekem Canadából de gondoltam, hogy egy piros is kell Amerikából.  :) :P A mai blogom a divatról és az itten stílusokról fog szóli, remélem nem bánjátok. Már régóta tervezek egy ilyen bejegyzést. :)

Hát akkor kezdjük is az itteni divattal. :) Ha egy szóval kellene az öltözködésüket jellemeznem akkor azt mondanám, hogy sportosak! De nagyon! Annyira lazák, hogy az az öltözködésükön is meglátszik. Itt annyira nem izgatja az embereket a ruhák ami neke furcsa hiszen annyira jó üzleteik vannak emellett. Amit így a diákokon látok ruhák azok az "első amit kiveszek a szekrényből" darabok. Baromi lazák. Egy sima polo legtöbbször minta nélkül és egy farmer short. Leginkább így öltözködnek. Mikor így megyek a folyosón a német és a spanyol barátnőmmel anniyra látszik, hogy mi Európaiak vagyunk. Nemcsak az öltözködésünkben hanem az arcunk is. Ezt már több tanár is mondta nekünk. :) Szóval mikor it bemennek egy ruha boltba akkor a lehető legegyszerűbb és legsportosabb darabokat választják ki. Érdekes látni, hogy itt mennyire más minden. De ami még ennél is furcsább nekem az az, hogy New Yorkban viszont mindeki a toppon van, mindeki csinos és elegáns. :))))) Ja és ami nagyon furi még az a szandál zokni őrület a suliban. felvesznek egy vagy kettő nagyon szines térdzoknit és arra rá egy papucsot. (otthon szerintem ezt senki nem vállalná be!) Annyira vicces szerintem! :D
Remélem azért ez a kis divat rész is tetszett nektek. :)

Sok pusziii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése