2015. szeptember 18., péntek

Let's go Gryphons! :)

Sziasztok! :)

Hosszú napom volt ma, 3 dogát is irtam. :) A tegnapi spanyol test-em viszont A-ra vagyis 5-re sikerült ugyhogy megérte az a sok tanulás. :) Az ebédszünetben pedig vettem magamnak egy sulis polot mert este foci meccs volt. El is mentem a mai meccsre, nagyon kívácsi voltam már milyen egy igazi foci meccs itt! :)))) A meccset megnyertük, ugyhogy volt nagy ünneplés! :) A meccs és a szünetek alatt pedig végig volt valamilyen show, a zenekar végig kint volt és nagyon jól játszottak de a pom-pom lányok is nagyon ügyesek voltak. :) Aztán közben ettünk is egy kicsit, hamburgert és sültkrumblit sajt szósszal a tetején, fincsi volt nagyon. :P Sok ismerőssel is találkoztam, mindenki köszönt is nekem aminek örültem is nagyon. :) A meccs hamar eltelet mert a német és a spanyol barátnőmmel voltam kint szval végig dumcsiztuk meg nevettük  a meccset!!! :)

Sok pusziii mindenkinek :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése